dissabte, 2 d’agost del 2014

UNA NOVA ETAPA

@airuelal

Aprofitant la tranquil·litat de l'estiu he decidit fer el pas d'editar el meu propi blog. La veritat és que feia temps que desitjava fer aquest pas, però el fragor del dia a dia, i perquè no la mandra de posar-s'hi, feia que ho anés deixant. Aquests dies estic "en proves" i espero que al llarg dels propers dies vagi perfeccionant el disseny del blog i que al final tingui un aspecte ben presentable i digne. 
Fins ara, he gaudit de la confiança i la generositat de l'amic Ricard Bosch que sempre m'ha deixat amb total llibertat publicar al seu blog. http://rbasalutigestio.blogspot.com.es/
Ara que m'hi poso a editar els meus posts, encara valoro més la feina que em feia en Ricard. Gràcies Ricard !

                                                                      Ricard Bosch 

És la meva intenció recuperar els vells posts i publicar-los en aquest blog i lògicament anar incorporant de nous, al fil de l'actualitat. Aquest exercici em permetrà veure el que m'ha interessat aquests temps i dirigir-me cap a d'altres temes que fins ara no he tractat.
Totes les meves opinions són estrictament personals amb independència de les meves simpaties o participació en organitzacions professionals o científiques.  
M'agradaria que m'acompanyessiu en aquest viatge. Comencem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada